0 of 10 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de quiz al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Quiz is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de quiz te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
De tijd is verstreken
U hebt minder dan 4 ‘Ja’ aangekruist… Maar dit is oké! U bent hier om te leren hoe u of uw bedrijf gastvrijer kan worden! Verbeteren is een deel van het leven en iedere dag is een nieuwe uitdaging! Deze training zal uw helpen om de eerste stap te zetten naar die verbetering! U bent op de goeie weg!
U hebt minder dan 4 ‘Ja’ aangekruist… Maar dit is oké! U bent hier om te leren hoe u of uw bedrijf gastvrijer kan worden! Verbeteren is een deel van het leven en iedere dag is een nieuwe uitdaging! Deze training zal uw helpen om de eerste stap te zetten naar die verbetering! U bent op de goeie weg
U hebt minder tussen de 4 en de 7 keer ‘ja’ aangekruist. Dit is meer dan de helft. Dit betekent dat u al bezig bent met gastvrijheid, maar nog niet genoeg om een gastvrijheid-pro genoemd te worden. Maak u geen zorgen, deze training zal u zeker helpen om een stapje verder te zetten en de basisregels van gastvrijheid te kennen en te testen! U bent op de goeie weg!
Dit is al zeker een goed begin! U hebt meer dan 7 keren ‘ja’ aangekruist! U bent duidelijk bezig met gastvrijheid. Deze training zal u helpen om verder te leren over gastvrijheid en het te beoefenen. Doe zeker zo verder!
De gasttevredenheid wordt minstens maandelijks gemeten en verbeterd.
De personeelstevredenheid wordt minstens maandelijks gemeten en verbeterd.
Er worden regelmatig 1 à 1 of teams-gesprekken gevoerd tussen leidinggevenden en medewerkers.
Onze gasten voelen zich meteen welkom bij ons.
Gastvrijheid wordt aan alle medewerkers aangeleerd, zowel bij medewerkers die rechtstreekse contact hebben met de gast als medewerkers die geen rechtstreeks contact hebben met de gast.
Wij zorgen ervoor dat we een goede eerste indruk maken op onze gasten.
Onze website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, voor alle leeftijdsgroepen.
Wij zijn steeds vriendelijk, ook met gasten die het niet per se zijn.
Wij proberen steeds meer aan te bieden dan wat de gast zelf vraagt.
Wij hebben duidelijke voorkomen- en gedragsregels binnen ons bedrijf.